Motorul de cautare pe internet Google este cel mai puternic brand din intreaga lume, potrivit unui studiu care a luat in considerare puterea financiara a brandurilor si cum sunt percepute acestea de catre consumatori, scrie cotidianul britanic „The Guardian”, in editia electronica de luni.
Compania a avut o evolutie rapida in ultimii zece ani si aproape si-a dublat valoarea, intrecand Microsoft, potrivit indexului BrandZ, realizat de Millward Brown.
Google a fost evaluat la o valoare de 66,4 miliarde de dolari, in functie de performantele financiare si popularitatea printre consumatori, fata de doar 37,4 miliarde de dolari, anul trecut.
Iata clasamentul celor mai puternice branduri internationale din 2006, publicat de cotidianul britanic si cat valoreaza ele:
1. Google - 66,4 miliarde de dolari
2. General Electric 61,88 miliarde de dolari
3. Microsoft - 54,95 miliarde de dolari
4. Coca Cola - 44,13 miliarde de dolari
5. China Mobile - 41,21 miliarde de dolari
6. Marlboro - 39,16 miliarde de dolari
7. Wal-Mart - 36,88 miliarde de dolari
8. Gigantul bancar Citi - 33,70 miliarde de dolari
10. Toyota -33,42 miliarde de dolari
Valoarea totala a tuturor brandurilor din topul BrandZ a crescut cu 10,6% intr-un an, ajungand la 1 600 de miliarde dolari in 2007.
Motorul de cautare pe internet Google este cel mai puternic brand din intreaga lume, potrivit unui studiu care a luat in considerare puterea financiara a brandurilor si cum sunt percepute acestea de catre consumatori, scrie cotidianul britanic „The Guardian”, in editia electronica de luni.
Compania a avut o evolutie rapida in ultimii zece ani si aproape si-a dublat valoarea, intrecand Microsoft, potrivit indexului BrandZ, realizat de Millward Brown.
Google a fost evaluat la o valoare de 66,4 mil