Organizatorii celui de-al doilea târg al mărcilor de lux din România, "Luxury Show" ce se va desfăşura la Romexpo între 6 şi 9 decembrie, estimează o dublare a vânzărilor, faţă de cele 5 milioane euro înregistrate anul trecut, a declarat, pentru NewsIn, directorul Euroexpo, Camelia Buda. "La târgul din decembrie de anul acesta, ne aşteptăm la o creştere cu 50% a numărului de vizitatori şi cu cel puţin 100% a vânzărilor, faţă de anul trecut" a adăugat Camelia Buda. Ea a mai precizat că, deşi s-a estimat că valoarea totală a contractelor încheiate la evenimentul din 2006, a fost de cinci milioane euro, multe dintre produsele vândute nu au fost declarate, iar afacerile au continuat şi după eveniment, prin urmare valoarea reală a vânzărilor a depăşit zece milioane euro. Ideea a fost susţinută şi de omul de afaceri, Irinel Columbeanu, care consideră că anul acesta "participarea va fi mai largă pentru că buzunarele românilor sunt tot mai pline". Până în prezent, la târgul mărcilor de lux din acest an, au fost înregistrate 200 de firme, participanţii putându-se înscrie până la sfârşitul lunii septembrie. "Vom încheia mai devreme cu trei luni perioada de înscriere, deoarece anul acesta sunt mult mai multe firme dornice să participe la eveniment. Ediţia de anul trecut a lămurit companiile, le-a dat încredere să participe şi la un moment dat va apărea problema lipsei de spaţiu", a spus directorul general Romexpo, George Cojocaru. Pentru a selecta firmele participante, organizatorii "Luxury Show" au început colaborarea cu mai mulţi consilieri pentru fiecare domeniu. La fel ca la prima ediţie "Luxury Show", desfăşurată în decembrie 2006, brandurile prezente la eveniment vor fi repartizate în cinci secţiuni: "Home& Design" (mobilă, decoraţiuni interioare şi exterioare), "Motorshow" (maşini, motociclete), "Trend Fashion" (haine, bijuterii sau produse cosmetice), "HiEnd" (echi