Vanzarile companiei Nestle, cel mai mare grup alimentar la nivel mondial, au depasit estimarile analistilor, principalii factori ai performantei fiind cresterea preturilor si achizitionarea marcilor de alimente Uncle Tobys si Jenny Craig, scrie Bloomberg. Veniturile companiei au crescut pana la 24,25 mld. franci elvetieni (14,76 mld. euro) de la 22,8 mld. franci (13,8 mld. euro) cat au raportat anul trecut. Compania Nestle a investit in ultimele 12 luni aproximativ 7 mld. euro pentru a cumpara companii producatoare de alimente, cautand marci care au inregistrat o crestere accentuata. "Nestle continua sa se aprecieze. Aceste cifre pun in lumina o crestere interna impresionanta", spune Dieter Buchholz, administrator de fond de la AIF Private Bank din Z?rich. Actiunile companiei au crescut cu 8 franci, adica cu 1,7%, pana la 490,75 franci elvetieni (298 de euro) in sedinta de tranzactionare de la Z?rich, cota de piata a companiei ajungand la aproape 196 mld. franci (119 mld. euro). Vanzarile companiei Nestle, cel mai mare grup alimentar la nivel mondial, au depasit estimarile analistilor, principalii factori ai performantei fiind cresterea preturilor si achizitionarea marcilor de alimente Uncle Tobys si Jenny Craig, scrie Bloomberg. Veniturile companiei au crescut pana la 24,25 mld. franci elvetieni (14,76 mld. euro) de la 22,8 mld. franci (13,8 mld. euro) cat au raportat anul trecut. Compania Nestle a investit in ultimele 12 luni aproximativ 7 mld. euro pentru a cumpara companii producatoare de alimente, cautand marci care au inregistrat o crestere accentuata. "Nestle continua sa se aprecieze. Aceste cifre pun in lumina o crestere interna impresionanta", spune Dieter Buchholz, administrator de fond de la AIF Private Bank din Z?rich. Actiunile companiei au crescut cu 8 franci, adica cu 1,7%, pana la 490,75 franci elvetieni (298 de euro) in sedinta de tranzaction