Grupul Vokswagen a livrat mai multe vehicule în primele trei luni ale anului 2007 decât în oricare alt trimestru. Grupul a vândut 1,47 milioane de autovehicule pe plan mondial, ceea ce corespunde unei creşteri de 7,9 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. "Am reuşit să compensăm aşteptata scădere a vânzărilor în Germania din cauza creşterii valorii TVA prin creşteri considerabile ale vânzărilor pe alte pieţe importante.
Un rol important în acest succes a fost creşterea semnificativă a pieţei chineze", a comentat Prof. Dr. Martin Winterkorn, Directorul Consiliului de Administraţie Volkswagen Aktiengesellschaft. "Toate mărcile au contribuit la acest rezultat excelent, ceea ce confirmă faptul că Grupul se află într-o poziţie excelentă şi că vom reuşi să atingem cotele de vânzări propuse, în ciuda unor condiţii de piaţă dificile". |n ciuda creşterii TVA pe piaţa germană, livrările în Europa de Vest au crescut cu 1,9 procente, până la 777.000 automobile. Efectul achiziţionărilor în avans la finalul lui 2006 a dus la o scădere cu 4,9 la sută la livrările în Germania în primele trei luni ale anului 2007, când au fost livrate doar 235.000 automobile. Grupul a înregistrat o creştere puternică în Europa Centrală şi de Est, unde vânzările au crescut cu 25,9 la sută, până la 109.000 unităţi. Creşterea cea mai importantă a fost înregistrată în China, unde poziţia de lider în segmentul vehiculelor de pasageri a fost confirmată de cele 203.000 vehicule livrate, ceea ce se traduce printr-o majorare viguroasă de 23 de procente. Creşterile în America de Sud şi Africa de Sud au fost şi ele pozitive: 188.000 automobile livrate, creştere de 21,5 procente. Această creştere puternică s-a reflectat pe piaţa braziliană, unde au fost vândute 120.000 vehicule (+21,4%). |n SUA, Grupul a vândut 73.000 unităţi, înregistrandu-se o uşoară îmbunătăţire, cu 0,7% faţă de anul tre