- Diverse - nr. 78 / 24 Aprilie, 2007 Vineri, 20 aprilie, la sediul, doar provizoriu, al BRD Groupe Société Générale din Targu-Mures, de pe strada Bolyai, directorul Grupului Mures, dr. Corneliu Grosu, responsabilul de marketing Ioan Vancu si responsabilul cu relatii cu media, Viorel Ispas, s-au intalnit cu reprezentantii presei muresene, din dorinta de a prezenta, si prin aceasta de a informa si opinia publica, despre progresele inregistrate de banca de la momentul privatizarii. Conform spuselor domnului Viorel Ispas, BRD Groupe Societé Générale a crescut foarte mult in cei 8 ani, atat ca performanta, cat si la capitolul apropiere de dorintele clientilor. De la 180 de agentiii in 1999, banca a ajuns, in martie 2007, la nivel de tara, la peste 600 de agentii, la 7.300 de angajati, la o cota de piata medie de 19 la suta, la peste doua milioane de clienti, la 1,8 milioane de carduri bancare emise si la peste 1.000 de ATM-uri. In ceea ce priveste situatia pe plan local, directorul Grupului Mures (grup care reuneste judetele Mures si Harghita), Corneliu Grosu a declarat ca se depasesc indicatorii medii ai bancii pe tara, aproape la toate capitolele. Banca va ajunge sa detina la sfarsitul acestui an 32 de unitati in cele doua judete, concurenta fiind asigurata, ca numar, mai mult de BCR si de Banca Transilvania. "BRD Groupe Société Générale a iesit din centrul orasului, pentru a veni in intampinarea clientilor din cartiere si din zonele preponderent studentesti. De asemenea, s-a orientat spre mediul rural, avand 6 asemenea unitati, dintre care 4 in judetul nostru", ne-a declarat directorul Grupului Mures. Domnia sa a dat asigurari ca banca se va dovedi in acest an acelasi partener de nadejde, ca se vor continua programele destinate unor reprezentanti ai comunitatii (unul dintre cel mai vechi fiind recompensarea sefilor de promotie de la Universitatea "Petru Maior", UMF s