Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB), care produce sub licenta marcile Tuborg si Carlsberg, aloca in acest an 15 milioane de euro net activitatilor de marketing, spune Shachar Shaine, presedintele companiei.
Bugetul de marketing al URBB este cu 40% mai mare in acest an fata de 2006, potrivit informatiilor companiei. "Din cele 15 mil. euro pe care le alocam bugetului de marketing, 5 mil. euro vor fi directionate catre promovarea pe media a brandurilor detinute", a spus Shaine.
In perioada 2004-2005, URBB a investit circa 50 mil. euro (valoare rate-card) in promovarea pe tv si radio, potrivit datelor companiei de monitorizare AlfaCont.
Potrivit presedintelui URBB, investitiile in marketing vor fi destinate realizarii de evenimente, promovarii produselor in punctele de vanzare si promovarii media, care va consta in realizarea de spoturi tv si radio, si reclame pentru presa scrisa.
Din cele cinci milioane de euro destinate promovarii media, compania va aloca un milion de euro doar pentru brandul Holsten, aceeasi suma revenind si brandului Skol.
URBB este prezenta pe piata berii doar pe segmentul premium si superpremium, prin marcile Skol, Tuborg, Carlsberg, Holsten, Guinness si Kilkenny, ultimele doua fiind branduri importate.
Compania este de asemenea distribuitorul local al bauturilor racoritoare Orangina si Granini prin intermediul diviziei Carlsrom Beverages.
Producatorul va mai investi anul acesta 15,4 milioane euro pentru dublarea ca-pacitatii de productie a fabricii detinuta in apropiere de Bucuresti, pana la 2 milioane de hectolitri. La sfarsitul anului trecut, compania avea o capacitate de productie de 1,4 milioane de hectolitri. Aceste investitii sunt o continuare a proiectului de 50 de milioane dolari (38,5 milioane euro) inceput anul trecut pentru construirea unei noi fabrici de bere care va deveni o