Retailerii de tip discounter vor avea în acest an un ritm de expansiune foarte alert. Unul dintre principalii jucători pe acest segment, Rewe România, operatorul reţelei de magazine de discount Retailerii de tip discounter vor avea în acest an un ritm de expansiune foarte alert. Unul dintre principalii jucători pe acest segment, Rewe România, operatorul reţelei de magazine de discount Penny Market, a aprobat la finele lunii martie deschiderea a 20 de noi puncte de lucru în oraşe precum Bucureşti, Alba Iulia, Mangalia şi Mediaş. În urma unei decizii a asociatului unic al firmei, grupul german Rewe Holding International, în următoarele luni vor fi deschise magazine în oraşele Alba Iulia, Moineşti, Drobeta-Turnu Severin, Cătunele, Gheorgheni, Turda, Petroşani, Mediaş, Râşnov, Baia Mare, Carei, Lupeni, Năvodari, Mangalia, Târgu Secuiesc, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Hunedoara şi Mioveni. Rewe România a deschis în acest an magazine la Bucureşti, Oneşti şi Buzău, conducerea companiei anunţând recent că procesul de extindere se va intensifica în a doua jumătate a anului. În prezent, reţeaua include 28 de magazine Penny Market, cu o suprafaţă de vânzare de 750 de metri pătraţi fiecare, şi cinci unităţi Penny Market XXL, a căror suprafaţă de vânzare variază între 2.200 şi 2.800 de metri pătraţi. Planurile pentru 2007 vizează realizarea unor investiţii de 50 milioane de euro în deschiderea a 30 de magazine Penny Market şi construcţia unui depozit regional în judeţul Cluj. Anul trecut, diviziile din România ale Rewe Group au obţinut o cifră de afaceri de 1,05 miliarde de euro. La nivel internaţional, retailerul este prezent în 14 ţări europene, având aproape 12.000 de magazine şi circa 260.000 de angajaţi. Principalul competitor al magazinelor Penny Market este reţeaua Plus Discount, care va deschide în acest an un număr de 26 de magazine.