Bijuterii si tinute sofisticate, aparatura high-tech si decoratiuni interioare, limuzine, elicoptere si yachturi de ultima generatie. Cele mai tari branduri nationale si internationale se reunesc in perioada 6-9 decembrie la Romexpo, la cea de-a doua editie Luxury Show. Dupa toate estimarile, cheltuielile de organizare vor depasi in acest an 500.000 de euro.
Daca anul trecut masinile au rupt gura targului si buzunarul cumparatorului, in 2007 organizatorii vor scoate la rampa bijuteriile. Vor fi expuse, de asemenea, marci de lux grupate in cinci sectiuni - home&design, mottorshow, trend fashion, hiEnd si lesure&plesure.
Cea de-a treia seara va fi dedicata modei. Printre creatorii care si-au anuntat prezenta se numara si Catalin Botezatu. La prima editie a targului, organizata in decembrie 2006, au participat circa 100 de firme, care au expus produse de peste 20 de milioane de euro. Companiile au avut vanzari de circa zece milioane de euro, dintre care cinci milioane de euro pe perioada evenimentului. Cel mai scump exponat al Salonului a fost o ambarcatiune Azimut, in valoare de 1,5 milioane euro.
Bijuterii si tinute sofisticate, aparatura high-tech si decoratiuni interioare, limuzine, elicoptere si yachturi de ultima generatie. Cele mai tari branduri nationale si internationale se reunesc in perioada 6-9 decembrie la Romexpo, la cea de-a doua editie Luxury Show. Dupa toate estimarile, cheltuielile de organizare vor depasi in acest an 500.000 de euro.
Daca anul trecut masinile au rupt gura targului si buzunarul cumparatorului, in 2007 organizatorii vor scoate la rampa bijuteriile. Vor fi expuse, de asemenea, marci de lux grupate in cinci sectiuni - home&design, mottorshow, trend fashion, hiEnd si lesure&plesure.
Cea de-a treia seara va fi dedicata modei. Printre creatorii care si-au anuntat prezenta se numara si Catalin Botezatu. La prima