Romstal, companie cu actionariat majoritar romanesc, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de distributie a echipamentelor sanitare, a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 200 de milioane de euro, in crestere cu 33% fata de cea inregistrata in 2005.
Profitul operational al Romstal a crescut anul trecut cu 32,35%, pana la 22,5 mil. euro, fata de nivelul de 17 mil. euro atins in 2005.
Activitatile derulate de Romstal pe piata din Romania reprezinta 70% din businessul companiei, respectiv 140 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de nivelul atins in 2005. Activitatea companiei din Republica Moldova, Ucraina si Italia a generat anul trecut o cifra de afaceri de 60 mil. euro.
Romstal este cea mai importanta companie a grupului Romstal, care mai cuprinde si Valrom Industrie, Valplast Industrie, Belform Prod, Dezim Development, IOS Software Solutions, Center Service Instal, Autoklass Center si City Garden Distribution.
La nivel de grup, cifra de afaceri inregistrata in 2006 s-a ridicat la 310 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul precedent, dinamica buna fiind atribuita de companie extinderii operatiunilor la nivel national si international precum si diversificarii portofoliului de produse. "Fiecare dintre companiile existente in componenta grupului s-a dezvoltat in ritm accelerat si in anul 2006. Factorii cresterii din acest an au fost determinati de diversificarea gamelor de produse, pe de o parte, dar si de investitiile permanente", a declarat Ovidiu Henter, directorul general executiv al Romstal.
Compania Romstal cuprinde sase divizii specializate, Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic, care ofera, cumulat, peste 20.000 de produse de profil.
Cea mai buna dinamica a fost inregistrata anul trecut de divizia Electro, care a raportat vanzari in crestere cu 239% fata de anul precedent, pe fo