Cheia succesului Toyota in fata rivalilor americani a fost orientarea la timp catre modelele cu consum redus, in timp ce GM si Ford continuau sa dezvolte modele SUV si camionete, acest scenariu desfasurandu-se pe fundalul unei cresteri rapide a preturilor
Toyota a preluat de la GM titlul de cel mai mare producator auto din lume. Toyota a vandut mai multe automobile si camioane decat General Motors in primul trimestru, pe fondul cererii mari pentru modelele Corolla si Camry, scrie Bloomberg.
Pe plan global, vanzarile Toyota au avansat cu 9,2% pana la 2,35 milioane de unitati, in timp ce GM a inregistrat o crestere cu 3% a vanzarilor pana la 2,26 milioane de unitati. Cheia succesului Toyota in fata rivalilor americani a fost orientarea la timp catre modelele cu consum redus, in timp ce GM si Ford continuau sa dezvolte modele SUV si camionete, acest scenariu desfasurandu-se pe fundalul unei cresteri rapide a preturilor
Toyota a preluat de la GM titlul de cel mai mare producator auto din lume. Toyota a vandut mai multe automobile si camioane decat General Motors in primul trimestru, pe fondul cererii mari pentru modelele Corolla si Camry, scrie Bloomberg.
Pe plan global, vanzarile Toyota au avansat cu 9,2% pana la 2,35 milioane de unitati, in timp ce GM a inregistrat o crestere cu 3% a vanzarilor pana la 2,26 milioane de unitati.