Patru dintre cei mai tineri manageri din Romania sunt eroii articolului principal din editia din aceasta saptamana a revistei Business Magazin.
Este vorba de Tudor Dragomir Niculescu, CEO si proprietar al lantului de cafenele Turabo, de Septimiu Postelnicu, presedinte-director general la UniCredit Leasing Corporation IFN, de Mihail Ion, presedinte si CEO la Raiffeisen Asset Management si de Vlad Seitan, director de retail la OMV Romania Mineraloel. Prezenta in revista si povestile celor patru tineri manageri, cu varste cuprinse intre 27 si 31 de ani, marcheaza atat aparitia pe piata, saptamana viitoare, a celei de-a doua editii a catalogului "100 de tineri manageri de top" editat de Business Magazin, cat si schimbarea de generatii din mediul de afaceri din Romania.
Cei 100 de manageri din catalogul acestui an ocupa pozitii fruntase in cadrul unor companii care insumeaza o cifra de afaceri de peste 20 de miliarde de euro. Valoarea nu include bancile si firmele de real estate, care ar mai adauga alte peste 30 de miliarde de euro in active si proiecte imobiliare. Mai mult de jumatate din cei 100 de tineri din topul BUSINESS Magazin cu varsta sub 40 de ani ocupa functii de manager general, CEO sau managing partner, iar unul din sapte isi conduce propria companie.
"In tarile 'normale', energia si dorinta de afirmare a celor de 30 de ani nu sunt suficiente, de regula, pentru a compensa experienta, maturitatea, echilibrul si, mai ales, credibilitatea celor de peste 45 de ani. In Romania insa, din cauza riscului de 'mostenire comunista egal mentalitate invechita', balanta se reechilibreaza, ba chiar se inclina de multe ori in favoarea celor de 30", crede George Butunoiu, specialist in resurse umane.
Avansul tinerilor este urmarea deschiderii si adaptibilitatii companiilor locale.
In zona sanatoasa a mediului de afaceri companiile s-au doved