Marii retaileri de electrocasnice îşi regândesc strategia de comunicare, o schimbare care afectează în special ponderea acordată publicităţii TV. Panotajul şi direct marketingul ar putea fi vedetele campaniilor de comunicare ale retailerilor din acest an. În prezent, piaţa retailului de electrocasnice este împărţită între brandurile Altex, Media Galaxy, Flanco, Domo şi Cosmo (Media Galaxy şi Altex sunt branduri ale S.C. Altex Impex SRL). Conform estimărilor Alfa Cont, în
Marii retaileri de electrocasnice îşi regândesc strategia de comunicare, o schimbare care afectează în special ponderea acordată publicităţii TV. Panotajul şi direct marketingul ar putea fi vedetele campaniilor de comunicare ale retailerilor din acest an.
În prezent, piaţa retailului de electrocasnice este împărţită între brandurile Altex, Media Galaxy, Flanco, Domo şi Cosmo (Media Galaxy şi Altex sunt branduri ale S.C. Altex Impex SRL). Conform estimărilor Alfa Cont, în 2006, brandurile Domo, Altex, Media Galaxy şi Flanco au cheltuit cu publicitatea peste 60 de milioane de euro, pe toate mediile tradiţionale de comunicare (presă scrisă, radio şi TV). În schimb, în 2007, retailerii par a prefera să investească mai puţin în formele clasice de publicitate. Dacă în primul trimestru din 2006 volumul brut al publicităţii pentru brandurile Altex, MediaGalaxy, Flanco şi Domo a fost de 13,3 milioane de euro, în aceeaşi perioadă a acestui an, monitorizarea Alfacont înregistra puţin peste opt milioane de euro, cu cinci milioane mai puţin decât în 2006. Aceste cifre sunt calculate la tarifele-listă şi sunt un indicator general al evoluţiei de ansamblu a pieţei, deoarecele ele nu iau în calcul discounturile obţinute de agenţiile de media pentru clienţii lor. Conform declaraţiilor reprezentanţilor celor trei companii, bugetele media din anul în curs sunt în creştere