Subsidiara din Romania a companiei de cosmetice Coty a inregistrat anul trecut venituri de peste 16 milioane de dolari, in crestere cu 19% fata de 2005 iar profitul net al companiei a inregistrat un ritm de crestere dublu fata de anul precedent, informeaza un comunicat al companiei. “Un factor important care a sustinut cresterea cifrei de afaceri a fost intarirea pozitiei marcii Adidas pe toate segmentele de piata ale gamei. De altfel, marca Adidas reprezinta 40% din cifra de
Subsidiara din Romania a companiei de cosmetice Coty a inregistrat anul trecut venituri de peste 16 milioane de dolari, in crestere cu 19% fata de 2005 iar profitul net al companiei a inregistrat un ritm de crestere dublu fata de anul precedent, informeaza un comunicat al companiei.
“Un factor important care a sustinut cresterea cifrei de afaceri a fost intarirea pozitiei marcii Adidas pe toate segmentele de piata ale gamei. De altfel, marca Adidas reprezinta 40% din cifra de afaceri a companiei, fiind precedata de segmentul de parfumerie care ocupa 42% din aceasta cifra” a declarat Viorel Ognean, general manager Coty Romania. “Un alt factor important a fost cresterea marcii Rimmel cu 40% in 2006 fata de 2005, aceasta reprezentand marca numarul doi in portofoliul Coty din punct de vedere al vanzarilor net”, a adaugat Ognean.
In perioada ianuarie-februarie 2007 Coty a obtinut o cota de piata de 32,5% pe segmentul parfumerie pentru femei si de 22% pentru barbati, se arata in cel mai recent audit de retail al companiei de servicii de marketing si sondaje MEMRB.
Coty a fost infiintata la Paris, in 1904, si este in prezent una dintre principalele companii de pe piata mondiala de parfumerie, cu vanzari anuale de 2,9 miliarde de dolari. Produsele Coty sunt distribuite pe 91 de piete la nivel mondial.