Producătorii de automobile au investit, anul trecut, 16,3 miliarde de dolari în cumpărarea de spaţiu publicitar în media, potrivit companiei de cecetare TNS Media Intelligence, care măsoară cheltuielile în publicitate, informează miercuri ediţia electronică a "The New York Times". Potrivit studiului, aceste cifre plasează producătorii auto printre primele companii în funcţie de investiţiile în publicitate. În acelaşi clasament, companiile producătoare de automobile sunt urmate de companiile de telecomunicaţii, industrie care a investit anul trecut circa 9,4 miliarde de dolari în publicitate. Numai în Statele Unite, brandurile auto Audi, Hyundai, Jeep, Porsche, Saturn şi Volvo investesc împreună anual circa 1,3 miliarde de dolari în publicitate, mai informează "The New York Times". TNS Media Intelligence este o divizie a companiei de cercetare Taylor Nelson Sofres plc. Aceasta desfăşoară cercetări în domeniile auto, finanţe, sănătate şi realizează măsurători ale audienţei pe internet, TV şi radio. Taylor Nelson Sofres are reprezentanţe în peste 70 de ţări şi peste 13.000 de angajaţi.
Producătorii de automobile au investit, anul trecut, 16,3 miliarde de dolari în cumpărarea de spaţiu publicitar în media, potrivit companiei de cecetare TNS Media Intelligence, care măsoară cheltuielile în publicitate, informează miercuri ediţia electronică a "The New York Times". Potrivit studiului, aceste cifre plasează producătorii auto printre primele companii în funcţie de investiţiile în publicitate. În acelaşi clasament, companiile producătoare de automobile sunt urmate de companiile de telecomunicaţii, industrie care a investit anul trecut circa 9,4 miliarde de dolari în publicitate. Numai în Statele Unite, brandurile auto Audi, Hyundai, Jeep, Porsche, Saturn şi Volvo investesc împreună anual circa 1,3 miliarde de dolari în publicitate, mai informează "The New York Times