La doar cativa kilometri de Carrefour-ul de la intrarea pe autostrada Bucuresti - Pitesti va fi construita pana la sfarsitul acestui an prima faza a unui multi-brand outlet.
Dezvoltatorii mizeaza pe exemplele din pietele europene, unde centrele comerciale de acest gen sunt pozitionate in afara localitatilor, neintrand in competitie directa cu mall-urile obisnuite, din interiorul oraselor. In aceste conditii, piata centrelor comerciale, aflata pe un trend de dezvoltare accelerata in ultimii ani, va cuprinde de la sfarsitul acestui an primul multi-brand outlet, care va fi situat la kilometrul 21 al autostrazii Bucuresti - Pitesti si va cuprinde peste 50 de magazine.
Acesta este primul proiect dezvoltat pe piata locala de compania cu actionariat elen American Outlet Overseas, proiectul fiind denumit Escape Outlet Shopping Center. Centrul comercial va cuprinde intre 55 si 75 de magazine, in functie de suprafetele solicitate de chiriasi si va implica o investitie totala de aproximativ 30 de milioane de euro.
George Sigalas, presedintele companiei, a declarat ca acest outlet va fi in afara orasului, la fel ca in restul Europei. "Nu vrem sa ne comparam cu actualele mall-uri din Bucuresti, astfel ca ne vom focusa pe imbracaminte si nu vom avea un hipermarket", a adaugat omul de afaceri elen. In magazinele de tip outlet sunt vandute surplusurile din fabrica sau produsele care nu au fost vandute in magazinele obisnuite, deseori aceste magazine fiind grupate in centre comerciale outlet, in alte orase din Europa.
In prezent exista in Bucuresti o serie de magazine outlet, atat in interiorul Bucurestiului, cat si pe Drumul National 1, dar aceste magazine nu sunt cuplate, oferind produsele unui singur producator de articole vestimentare. Reprezentantii companiei au declarat ca centrul comercial va fi dezvoltat in doua etape, primele magazine, car