In primele două zile de la demara-rea programului de innoire a parcu-lui auto au fost epuizate majorita-tea cotelor alocate de Ministerul Mediului. In primele două zile de la demararea programului de innoire a parcului auto au fost epuizate majoritatea cotelor alocate de Ministerul Mediului. Sumele ce urmează să intre in buzunarele producătorilor, distribuitorilor şi importatorilor auto validaţi depăşesc 165 de milioane de euro.
Programul Rabla va aduce incasări de peste 165 de milioane de euro producătorilor, distribuitorilor şi importatorilor validaţi de Administraţia Fondului pentru Mediu. In timp ce unii dealeri au onorat clienţii inscrişi pe listă incă de anul trecut, alţii au preferat să nu facă nici o listă şi să meargă pe sistemul "primul venit, primul servit".
VANZĂRI. Ca şi anul trecut, producătorul autohton, Dacia, a epuizat cota in primele două zile. "Nu mai sunt locuri pentru programul de innoire a parcului auto. In primele două zile s-a epuizat cota", a declarat Monica Popovici, responsabil de comunicare la Dacia.
"Anul acesta am primit 19 unităţi, pe care le-am epuizat imediat. Am onorat oamenii care erau inscrişi pe fişele noastre incă de anul trecut. Vrem "să mulţumim" ministrului Mediului pentru faptul că a alocat unităţi şi pentru Mercedes. Dacă cineva are zeci de mii de euro să-şi ia un Mecedes, se mai bucură de discountul de 3.000 de lei. Să nu mai spun că saltul este foarte mare, de la o maşină mai veche de 12 ani să-ţi iei un Mercedes...", a explicat Preda Mihai, director de vanzări la Andras, dealer Dacia in Bucureşti.
Vanzătorii de la Auto Marcu's ne-au spus că au avut 80 de unităţi, care s-au dat ca painea caldă. "Incă din prima zi in care programul rabla a fost funcţional s-a epuizat cota alocată. Oamenii au inceput să vină să intrebe dacă se pot inscrie pe o listă sau cum se procedează să nu rateze şi anul