Grupul a inregistrat in primul trimestru din 2007 venituri de 877,5 milioane de euro, in crestere cu 22% fata de aceeasi perioada din 2006 si pierderi de 19,9 milioane de euro, cu 4 milioane de euro mai mari fata de cele inregistrate in primele trei luni din 2006, informeaza un comunicat al companiei. “Ne-am pastrat in liniile bugetului planificat, iar noua componenta a grupului nostru, Max Bahr, are o dezvoltare peste asteptari”, a declarat Wolfgang Werner, CEO Praktike
Grupul a inregistrat in primul trimestru din 2007 venituri de 877,5 milioane de euro, in crestere cu 22% fata de aceeasi perioada din 2006 si pierderi de 19,9 milioane de euro, cu 4 milioane de euro mai mari fata de cele inregistrate in primele trei luni din 2006, informeaza un comunicat al companiei.
“Ne-am pastrat in liniile bugetului planificat, iar noua componenta a grupului nostru, Max Bahr, are o dezvoltare peste asteptari”, a declarat Wolfgang Werner, CEO Praktiker Bau- und Heimwerkermärkte Holding AG.
Retailerul Max Bahr, integrat in grup la inceputul lunii februarie, a contribuit cu 119,7 milioane de euro la totalul vanzarilor din februarie si martie.
Pe piata din Germania, Praktiker a reusit sa atinga in primul trimestru o cifra de afaceri de 671 milioane Euro, in crestere cu 19,8% fata de primul trimestru din 2006, datorita contributiei magazinelor Max Bahr. Dar, grupul a trebuit sa inchida sapte magazine Praktiker in Germania in primele trei luni ale anului.
Cifra de afaceri pe pietele din Europa Centrala si de Est a crescut la 206,5 milioane de euro in primul trimestru, cu 31,0% mai mari decat in primul trimestru al anului 2006. Principalele motoare ale cresterii au ramas in continuare Romania si Bulgaria.
Datorita integrarii Max Bahr si