Producatorul de lactate Albalact Alba Iulia a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 29 de milioane de euro, cu 65% mai mare fata de 2005, si un profit net de 1,7 milioane de euro, in crestere cu 92% fata de cel inregistrat in 2005, depasind asteptarile companiei, informeaza un comunicat al producatorului de lactate. “Rezultatele sunt foarte satisfacatoare. Cifrele ne incurajeaza sa privim evolutia companiei in perioada urmatoare cu si mai mult optimism si cu credinta, consideram
Producatorul de lactate Albalact Alba Iulia a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 29 de milioane de euro, cu 65% mai mare fata de 2005, si un profit net de 1,7 milioane de euro, in crestere cu 92% fata de cel inregistrat in 2005, depasind asteptarile companiei, informeaza un comunicat al producatorului de lactate.
“Rezultatele sunt foarte satisfacatoare. Cifrele ne incurajeaza sa privim evolutia companiei in perioada urmatoare cu si mai mult optimism si cu credinta, consideram noi intemeiata, ca vom mentine un ritm de crestere la fel de bun. Ma gandesc la perspective mai bune, pentru ca in curand deschidem noua fabrica, astfel ca vom avea capacitatile necesare pentru a ne extinde portofoliul de produse si pentru a mari productia cu cel putin 55%”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact.
Brandul Zuzu a contribuit in proportie de 33% la venitul companiei de anul trecut, celelalte doua marci ale companiei, Fulga si Albalact, contribuind in aceeasi proportie.
Adunarea Generala a Actionarilor a decis, in cadrul intalnirii din data de 26 aprilie, ca profitul pe anul 2006 sa fie trecut in rezerve.
Albalact intentioneaza anul acesta sa se extinda pe categorii noi de lactate si sa lanseze mai multe pro