Subsidiara din Romania a companiei Procter&Gamble (P&G) inregistrat in 2006 venituri de 520 de milioane de euro si un profit brut de 45 de milioane de dolari, informeaza un comunicat al companiei. P&G a inregistrat o crestere anuala constanta de peste 10% pe piata romaneasca, in decursul ultimilor ani, crestere pe care intentioneaza sa o realizeze si in anii urmatori. Procter&Gamble Marketing Romania, divizia care coordoneaza activitatile de marketing pent
Subsidiara din Romania a companiei Procter&Gamble (P&G) inregistrat in 2006 venituri de 520 de milioane de euro si un profit brut de 45 de milioane de dolari, informeaza un comunicat al companiei. P&G a inregistrat o crestere anuala constanta de peste 10% pe piata romaneasca, in decursul ultimilor ani, crestere pe care intentioneaza sa o realizeze si in anii urmatori.
Procter&Gamble Marketing Romania, divizia care coordoneaza activitatile de marketing pentru Romania si alte 7 tari din regiune, a inregistrat anul trecut venituri de 199 de milioane de euro si un profit brut de 27 de milioane de euro. Divizia Procter&Gamble Distribution, care coordoneaza distributia produselor P&G pe teritoriul Romaniei, a inregistrat in 2006 venituri de 279 de milioane de euro si un profit brut de 15,7 milioane de euro.
Divizia Detergenti, care acopera productia de detergenti si de produse de albire a rufelor de la Timisoara, a inregistrat in 2006 venituri de 7,3 milioane de euro si un profit brut de 560.000 de mii de euro, iar divizia Procter&Gamble Materials Management, care furnizeaza materie prima pentru Detergenti SA, a inregistrat venituri de 63 de milioane de euro si un profit brut de 2,9 milioane de euro.
Compania a inregistrat in Romania de piata de aproximativ 40% la detergenti si produse de infrumusetare, de peste 60% la