Marca "Salam sasesc" va ramane proprietatea societatii Cris-Tim, care dobandeste astfel si dreptul exclusiv de a produce acest sortiment de mezel, in urma unei hotarari definitive si irevocabile adoptate marti de Inalta Curte de Casatie si Justitie, care a dat companiei castig de cauza in procesul intentat de SC Tabco - Campofrio.
Procesul a fost declansat in ianuarie 2005, de SC Tabco - Campofrio, care a chemat in instanta SC Cristim 2 Prodcom SRL si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM), dupa ce Comisia de Apel a acestei institutii a dispus emiterea certificatului de inregistrare a marcii "Salam sasesc" catre firma Cris-Tim. Comisia de Apel a OSIM a schimbat, astfel, o decizie anterioara a departamentului Marci al institutiei, nefavorabila Cris-Tim.
Decizia Comisiei de Apel a declansat nemultumirea a 39 de procesatori din Asociatia Romana a Carnii (ARC), care aveau in productie reteta salam sasesc si care s-au vazut nevoiti sa renunte la un produs foarte bine primit de piata. Cel mai vehement protest a fost cel al firmei Campofrio, care a amenintat cu retragerea companiei de pe piata romaneasca in cazul mentinerii deciziei OSIM.
Reprezentantii Campofrio sustineau ca salamul sasesc este o reteta, nu un produs, fiind fabricat, oficial, in 1997, deci cu cinci ani inainte ca firma Cristim sa ceara inregistrarea marcii "salam sasesc".
Totodata, Campofrio mai sustinea ca la nivelul ARC ar fi existat o intelegere verbala potrivit careia membrii asociatiei s-ar fi angajat sa nu inregistreze la OSIM marci generice, motiv pentru care o alta cerere in acest sens a fost refuzata tot in 2002. La randul lor, reprezentantii firmei Cris-Tim sustineau legitimitatea inregistrarii marcii "salam sasesc", pe baza mai multor argumente. Astfel, ei invocau ca au obtinut de la Ministerul Agriculturii o adresa in care se specifica faptul ca, anterior cereri