» Bucurestenii au ales tipul de chiosc de la care le-ar placea
sa cumpere flori.
» Toate spatiile vor fi modernizate in acest an, conform protocolului PMB-Asociatia Florarilor.
» Planul de modernizare va fi supus aprobarii CGMB pana
pe 20 iulie a.c.
Bucurestenii au optat, in cadrul referendumului organizat de Asociatia Florarilor, pentru tipul de chiosc de la care le-ar placea sa cumpere flori. Florarii au expus in zona Obor trei tipuri de chioscuri si i-au lasat pe clienti sa-l aleaga pe cel mai frumos. In urma voturilor exprimate, pe primul loc s-a situat chioscul de tip Milano, care a fost pe placul a 1150 de bucuresteni, urmat de tipul 1 – cu 830 de voturi – si tipul 3 – 200 de voturi. Incinta preferata de bucuresteni pentru vanzarea de flori este una simpla, dotata cu aer conditionat si birou pentru florareasa. Geamurile mari si transparente permit vizualizarea florilor pe trei laturi ale constructiei. Votarea chioscului preferat s-a realizat cu ajutorul unei monede de un ban care a fost introdusa in una dintre urnele puse la dispozitie de organizatori, care le-au oferit votantilor cate o floare la sfarsitul votului.
Florarii vor sa se modernizeze
"Conform Protocolului nr. 32729/16.10.2006 incheiat cu Primaria Municipiului Bucuresti (PMB), Asociatia Florarilor a initiat o actiune de prezentare a trei modele de chiosc cu scopul propus ca, impreuna cu autoritatile locale si cetatenii Bucurestilor, sa alegem tipul de chiosc optim ce vine in intampinarea necesitatilor de raliere la un comert al florilor civilizat, conform standardelor europene pe care le vizam", a declarat Florin Georgescu, presedintele Asociatiei Florarilor.
Conform protocolului, pana pe 18 iunie se va realiza un plan de modernizare a retelei de comercializare a florilor. Primaria va face publica reglementarea comertului stradal cu