Reteaua de supermarketuri Mega Image, activa in principal pe piata din Bucuresti, a inregistrat o cifra de afaceri de 70,8 mil. euro anul trecut, in crestere cu 14% fata de 2005, potrivit datelor Mega Image.
Compania a raportat o pierdere de aproape 2 mil. euro (7 mil. lei) pentru 2006, fata de aproximativ 0,3 mil. euro in anul precedent. "Pierderea este datorata, in principal, provizioanelor create pentru furnizori (parteneri) indoielnici, sume pe care dorim sa le recuperam anul acesta", au declarat reprezentantii Mega Image Romania.
Reteaua Mega Image, care cuprinde 19 supermarketuri, si-a planificat un numar total de 24 de unitati pana la sfarsitul anului, prin investitii de aproximativ 1 mil. euro pentru fiecare deschidere. Orasele vizate pana in prezent sunt Bucuresti, Ploiesti si Constanta, iar reteaua a anuntat ca isi va pastra focusul pe piata din Capitala in urmatorii 1-2 ani.
Mega Image a deschis anul trecut doua supermarketuri, in Bucuresti (Pipera) si Constanta. Compania a demarat anul trecut un proces de remodelare a magazinelor mai vechi, urmand ca pana la finele lui 2007 un numar total de 6-7 unitati sa fie modernizate.
Retailerul are planificata constructia unui depozit in apropierea Bucurestiului, in urmatorii 2 ani, ceea ce ar putea sustine extinderea retelei in afara Bucurestiului.
Mega Image Romania si-a majorat la sfarsitul anului trecut capitalul social cu 5,6 milioane de euro, pana la aproximativ 13 mil. euro, prin aportul asociatului unic, grupul Delhaize.
Delhaize opereaza pe piata romaneasca doua formate de magazine, supermarketurile Mega Image, care au suprafete de aproximativ 1.000 de metri patrati, si un format mai mic, Mega Image City, cu suprafete de vanzare de pana la 600 de metri patrati.
Produsele proaspete reprezentau la inceputul anului trecut aproximativ 40-50% din vanzarile anuale al