ING Asigurari de Viata are fixat un target de un milion de clienti din piata de trei milioane de angajati a pensiilor private obligatorii (pilonul II), spune Radu Vasilescu, managerul de pensii al companiei.
"Piata pensiilor private obligatorii va avea 3 milioane de clienti, din care ING vrea sa atraga un milion", spune Radu Vasilescu. Acesta afirma ca jumatate din cele trei milioane de contributori vor fi obligati sa participe, avand sub 35 de ani. Restul vor adera la un fond de pensii voluntar. Per total, ING si-a propus o cota de piata de circa 33% din numarul de clienti.
"Experienta din celelalte state din regiune, care au aplicat o reforma a pensiilor, arata ca cei care au avut optiunea unei pensii private au beneficiat de aceasta oportunitate. In Polonia, de exemplu, 98% dintre cei carora legislatia le permitea participarea la sistem au facut-o", afirma Vasilescu, estimand ca si in Romania situatia va fi asemanatoare.
Pentru aceasta cursa dupa clienti, cei de la ING au pregatit un buget de campanie de publicitate de peste un milion de euro, care va include si promovarea pensiilor private facultative (pilonul III) ale companiei.
integral in Ziarul Financiar
ING Asigurari de Viata are fixat un target de un milion de clienti din piata de trei milioane de angajati a pensiilor private obligatorii (pilonul II), spune Radu Vasilescu, managerul de pensii al companiei.
"Piata pensiilor private obligatorii va avea 3 milioane de clienti, din care ING vrea sa atraga un milion", spune Radu Vasilescu. Acesta afirma ca jumatate din cele trei milioane de contributori vor fi obligati sa participe, avand sub 35 de ani. Restul vor adera la un fond de pensii voluntar. Per total, ING si-a propus o cota de piata de circa 33% din numarul de clienti.
"Experienta din celelalte state din regiune, care au aplicat o ref