La nunta ei a purtat o rochie simpla, cu un corset asimetric si fusta dreapta. De fapt, cautand aceasta rochie prin Londra, mireasa si-a dat seama ca i-ar face placere sa se ocupe cu asa ceva full time, iar absolventa facultatii de business (tot ea) a fos
Ana Cristache (25 ani, foto), designer de rochii de mireasa, a ajuns, la inceputul lui 2007, in finala concursului care desemneaza cel mai bun designer de rochii de mirese, Wrapit Wedding Industry Awards (sponsorizat de trustul Conde Nast). Era intr-o companie foarte selecta: alti patru designeri britanici vestiti - Elizabeth Todd (18 ani experienta), Jenny Packham, asa-numita prima doamna a rochiilor de ocazie, Louise Selby si Stewart Parvin, care lucreaza pentru Casa Regala britanica. Romanca nu a castigat titlul, dar Channel 5 i-a propus sa ofere intr-un concurs televizat o rochie in valoare de 3.000 de lire. "Aceste doua evenimente au fost cele mai importante din cariera mea de pana acum", spune ea, la 3 ani de la inceperea afacerii.
Avea 22 de ani, abia terminase facultatea la King's College (Londra) unde studiase Business Management si tocmai se maritase. Moda era un hobby vechi, dar abia atunci a inceput sa studieze cu atentie industria nuntilor din Anglia, piata rochiilor de mirese si stilul tipic englezesc. Apoi si-a trasat un plan de afaceri si a conceput o colectie de 12 rochii, care au fost confectionate in Romania si fotografiate. In acest timp si-a creat si un website unde si-a postat prima colectie. "Am dat si anunturi in ziare si am facut publicitate in revistele de specialitate din Anglia, iar prima clienta a fost o actrita (nu foarte cunoscuta) care si-a comandat rochia prin telefon, doar vazand-o pe site!", spune Ana Cristache. Dupa doar o jumatate de an de activitate au inceput sa apara si prietenele fostelor cliente.
Succesul si-l explica prin faptul ca a intel