Ce au in comun Albert Roggemans, CEO al diviziei de retail din cadrul ING Bank, Petru Berciu, fondatorul clubului The Office, Alina Gavrila de la agentia de publicitate Gavrila & Asociatii, si Vlad Seitan, directorul de retail al OMV? Sunt printre managerii si oamenii de afaceri romani care au spart tiparele, care au fost promotorii unor proiecte complet surprinzatoare la momentul respectiv pentru piata.
Astfel, Roggemans de la ING, si-a asumat mutarea romanilor de pe culoarele bancilor in Self'Bank, Berciu si-a construit un brand dintr-un club exclusivist, Gavrila a pus clientul fata in fata cu creativul in agentia de publicitate, iar Seitan de la OMV a reinventat benzinaria sub forma de cafenea.
Lor li se adauga Julia Kristensen, care a adus croitoria de lux, cu costume de 3.000 de euro, pe Calea Victoriei prin importarea brandului Scabal, sau Alexandre Eram, care a redesenat conceptul de spatiu comercial clasic in magazinele pentru copii Z.
Din plutonul oamenilor de afaceri in costume sobre, tot timpul au tinut linia intai cateva personaje imbracate mai colorat. Cel mai adesea, coloratura vesela nu se datoreaza stilului vestimentar, ci ideilor nonconformiste pe care ei le-au impus in businessuri conformiste.
Numarul 11 al revistei TARGET, care apare astazi pe piata, spune povestea lor. TARGET continua, de asemenea, sa aduca in lumina reflectoarelor cei mai cosmopoliti oameni de afaceri din Romania. Linia Jeans Couture a Versace s-a deschis sub indrumarea unei femei manager de doar 28 de ani, Ghergana Deaconu, care a crescut franciza dupa franciza si acum viseaza sa aduca in Romania diviza de lux a casei italiene, Versace Haute Couture.
Pe langa povestile de pionierat din businessurile autohtone, cea mai recenta editie a TARGET dezvaluie modul in care a facut istorie Donald Trump, cel mai in voga miliardar american. Ajuns aproape in pr