(Foto: HotNews.ro)
Sefii RATP au scos microbuzele private de pe noua trasee pentru a le incredinta firmei barladene Unistil, care detine doar autobuze second-hand.
“Data fiind evolutia legislatiei generata de integrarea in UE, in municipiul Iasi se impune-in perspectiva imediata-organizarea unui transport comun cu mijloace de transport de mare capacitate” au declarat reprezentantii RATP.
Masura regiei este insa contestata de o parte a fostilor operatori de transport public din Iasi.
“Am aratat clar ca voi aduce la Iasi autobuze noi cu Euro 3. Am adus chiar un autovehicul sa il vada. Nu am fost bagat in seama. Nici macar nu au argumentat serios de ce nu ar accepta autobuzele noi. Mai mult, acum Unistil inchiriaza microbuze de la mine”, ne-a spus Costel Pristavu, patronul firmei Minibus.
Profit redus la jumatate
Cele trei trasee, care pana cu putin timp in urma erau subinchiriate operatorilor privati ce detineau microbuze, aduceau lunar in conturile RATP 18.000 de lei. Unistil a primit de la regia de transport cele trei trasee pentru 10.000 de lei pe luna. "Nu am sa inteleg de ce RATP a acceptat o oferta cu mult mai mica decat a noastra”, a mai spus Pristavu.
Cotractul cu Unistil a fost incheiat in conditiile in care RATP Iasi are datorii de peste 12 milioane de euro numai catre bugetul de stat. (Foto: HotNews.ro)
Sefii RATP au scos microbuzele private de pe noua trasee pentru a le incredinta firmei barladene Unistil, care detine doar autobuze second-hand.
“Data fiind evolutia legislatiei generata de integrarea in UE, in municipiul Iasi se impune-in perspectiva imediata-organizarea unui transport comun cu mijloace de transport de mare capacitate” au declarat reprezentantii RATP.
@N_P