Ziarele si revistele romanesti nu reusesc sa opreasca trendul descrescator al audientei - aceasta este concluzia celei de-a 19-a livrari de date a Studiului National de Audienta, realizat de BRAT. Cazurile de crestere sensibila a numarului de cititori sunt destul de rare. Una dintre rarele exceptii o constituie revista Ciao!, care a reusit o crestere de 12,5% fata de valul precedent de inregistrari. Conform studiului, pe piata magazinelor gossip&people, lider incontestabil este revista Ciao!, care, cu 289.000 de cititori in medie pe editie si cu o crestere de 12,5 % fata de valul de date precedent, a surclasat revista Vip, aflata in scadere cu 7,4%, pana la cifra de 261.000 de cititori. Pozitia a treia este ocupata de Viva, cu 213.000 de cititori, si aceasta publicatie inregistrand o scadere a audientei cu 13,8% - cea mai mare in acest segment. Urmeaza, in ordine, Story, cu 209.000 cititori
(-2,8%), Star, cu 193.000 de cititori (-4,5%), Beau Monde, cu 87.000 de cititori (-1,1%) si Zau!, cu 85.000 de cititori (-3,7%). Datele SNA au fost furnizate pentru 138 de publicatii, dintre care 51 lunare, 10 bilunare, 25 de saptamanale, 44 de cotidiene (14 centrale, 30 locale) si 8 suplimente. Rezultatele studiului BRAT provin din perioada 23 ianuarie 2006 - 21 ianuarie 2007.
(A.D.A.)
Ziarele si revistele romanesti nu reusesc sa opreasca trendul descrescator al audientei - aceasta este concluzia celei de-a 19-a livrari de date a Studiului National de Audienta, realizat de BRAT. Cazurile de crestere sensibila a numarului de cititori sunt destul de rare. Una dintre rarele exceptii o constituie revista Ciao!, care a reusit o crestere de 12,5% fata de valul precedent de inregistrari. Conform studiului, pe piata magazinelor gossip&people, lider incontestabil este revista Ciao!, care, cu 289.000 de cititori in medie pe editie si cu o crestere de 12,