Vă puteţi imagina că serviciul de telefonie mobilă pentru care românii arată cel mai mare interes e videotelefonia? Având în vedere că sub 1% dintre cei care avem telefon mobil folosim acest serviciu, nu numai la noi, dar şi pe plan mondial, pare greu de crezut. Şi, totuşi... Ei bine, videotelefonia este la fel de interesantă, pentru utilizatorii români de mobile, ca şi convorbirile telefonice cu prietenii şi familia, şi se situează în topul preferinţelor în materie de
Vă puteţi imagina că serviciul de telefonie mobilă pentru care românii arată cel mai mare interes e videotelefonia? Având în vedere că sub 1% dintre cei care avem telefon mobil folosim acest serviciu, nu numai la noi, dar şi pe plan mondial, pare greu de crezut. Şi, totuşi...
Ei bine, videotelefonia este la fel de interesantă, pentru utilizatorii români de mobile, ca şi convorbirile telefonice cu prietenii şi familia, şi se situează în topul preferinţelor în materie de interes pentru servicii de telefonie mobilă. Acest fapt reiese dintr-un amplu studiu privind preferinţele şi comportamentul românilor în utilizarea serviciilor de comunicaţii, realizat de Ericsson în colaborare cu compania de cerecetare de piaţă GfK, pe un eşantion de 1.500 de persoane din toate zonele geografice şi demografice. „Când am prezentat rezultatele operatorilor, aceştia au spus că e imposibil, având în vedere că cererea pentru acest tip de servicii e foarte mică“, spune George Tsitouras, business advisor în cardul diviziei Service Business Management South Eastern Europe la Ericsson. „Dar trebuie avut în vedere că răspunsurile arată interesul, şi nu motivele pentru care intervievaţii achiziţionează sau nu acest serviciu“, adaugă el.
Studiul, realizat pe segmentul de vârstă 15-69 de ani şi reprezentativ pentru 74% din populaţie, mai arată că un