Solutia pentru centura ocolitoare a Sibiului va fi gasita in aceasta saptamana, fie cu Todini, fie cu alte doua firme de constructii. Aeroportul este un exemplu demn de urmat, iar santierul Garii va mai prafui inca mult si bine.
La Aeroport, ministrul a fost multumit. Cu explicatii date in engleza de reprezentantii constructorilor, flancat de primarul Sibiu, de prefect, de vicepresedintele CJ si de presedintele interimar al liberalilor, ministrul Orban a tras concluzia - „daca s-ar fi lucrat asa si pe DN1, demult erau terminate lucrarile”.
Dupa vizita la santierul terminalului, coloana incropita la Sibiu a traversat aeroportul inspre santierul de extindere a pistei. Iarasi impresii, priviri aprobatoare, totul merge struna. Din nou in masini, toate una si una, limuzine si 4X4, prin praf catre ultima parte a santierului de la aeroport.
Dupa mult praf, masina ministrului da semne de oboseala, astfel ca, in pauza de masa, limuzina este dusa la service pentru schimbarea placutelor de frana.
Primul soc: santierul Garii
Dupa masa si cu o jumatate de ora intarziere, ministrul ajunge insotit de aceeasi „garda” la santierul cladirii Garii din Sibiu. Cativa muncitori adusi in graba lopateaza in chiar fata usii la beton. Primarul ii ia peste picior si ii trimite la plimbare. Ministrul intra, se strecoara pe sub schele, se intereseaza, stramba din nas.
In fata santierului care trebuia sa fie uitat inca din decembrie anul trecut, noul ministru mai avanseaza un termen de finalizare a acestei lucrari - 31 august 2007. Iar peste cateva ore, la conferinta de presa, lanseaza bombita - Termogaz Company din Hateg, Hunedoara, firma care a castigat licitatia de reabilitare a cladirii Garii nu este specializata in consolidarea de astfel de cladiri.