Prin vânzarea reţelei de supermarketuri, Maxima părăseşte România, în timp ce Profi intră în Capitală la şapte ani de la deschiderea primului magazin la Timişoara. După câteva luni de negocieri între cele două părţi implicate în tranzacţia de săptămâna trecută, Maxima a decis să vindă cele nouă supermarketuri Albinuţa către Profi pentru zece milioane de euro, inclusiv investiţiile asumate după preluare, estimează surse din piaţă. „A trebu
Prin vânzarea reţelei de supermarketuri, Maxima părăseşte România, în timp ce Profi intră în Capitală la şapte ani de la deschiderea primului magazin la Timişoara.
După câteva luni de negocieri între cele două părţi implicate în tranzacţia de săptămâna trecută, Maxima a decis să vindă cele nouă supermarketuri Albinuţa către Profi pentru zece milioane de euro, inclusiv investiţiile asumate după preluare, estimează surse din piaţă. „A trebuit să luăm o decizie imediată, dată fiind primirea unei oferte extrem de interesante“, declară Gintaras Marcinkevicius, preşedinte al Consiliului de administraţie şi director al Maxima Lt. Surse din interiorul companiei au declarat pentru Capital că la fel de dornici de achiziţia Albinuţa au fost şi olandezii de la Spar, care nu are încă unităţi în Bucureşti, ultimul magazin al acestora fiind deschis la Haţeg.
Reprezentanţii lituanieni nu se plâng de businessul realizat pe piaţa locală, dar admit că nu s-au dezvoltat conform aşteptărilor, luând astfel decizia de a vinde supermarketurile belgienilor şi de a-şi consolida poziţia pe alte pieţe, precum Bulgaria şi Ţările Baltice. Surse din cadrul companiei afirmă că Maxima ar maideţine acţiuni la firma bucureşteană Akropolis, care de ceva vreme caută terenuri pentru a dezvolta centre comerciale de tipul Feeria Shopping Center, după un concept similar celui dezvoltat d