Patru luni vor avea la dispoziţie companiile care oferă servicii de pensii private (pilonul II) pentru a-şi promova ofertele. Campaniile de publicitate vor începe în august, iar punctul de „fierbere“ va fi atins în noiembrie, când cele 3,5 milioane de salariaţii cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani vor putea să aleagă una dintre companiile de pensie privată. Pensiile administrate privat sunt o miză mare pentru companiile care se vor lupta să fie avizate de Co
Patru luni vor avea la dispoziţie companiile care oferă servicii de pensii private (pilonul II) pentru a-şi promova ofertele. Campaniile de publicitate vor începe în august, iar punctul de „fierbere“ va fi atins în noiembrie, când cele 3,5 milioane de salariaţii cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani vor putea să aleagă una dintre companiile de pensie privată.
Pensiile administrate privat sunt o miză mare pentru companiile care se vor lupta să fie avizate de Consiliul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP).
O altă miză sunt pensiile facultative (pilonul III), ale căror campanii de comunicare vor începe la mijlocul lunii mai. Până acum, au fost avizate ca fonduri de pensii facultative companiile Aviva, ING Asigurări de Viaţă, Allianz-Ţiriac Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Facultative şi BCR Asigurări de Viaţă. În cazul pilonului III, publicul-ţintă vizat de companii este format din persoanele cu vârste între 30 şi 55 de ani şi de angajatori.
Publicitarii aşteptau de mulţi ani aceste evenimente. Iată că vremea campaniilor pentru pensii a venit! ING Asigurări de Viaţă va lansa, la mijlocul lunii mai, o campanie de comunicare dedicată pensiilor facultative. Mixul de comunicare va include o campanie media naţională, unde rolul principal îl vor avea televiziunile