» Santierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries are comenzi pana la sfarsitul anului 2010.
» Pana in 2011-2012, DMHI va inregistra o cifra de afaceri de un miliard de dolari.
Santierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries va inregistra, in acest an, vanzari de 480-490 de milioane de dolari, in crestere cu aproximativ 80% fata de 2005, cand vanzarile au fost de 286 milioane dolari. Jae Bong Lee, presedintele DMHI, a declarat ca, in patru-cinci ani, cifra de afaceri anuala va depasi pragul de un miliard de dolari. Acest lucru este posibil datorita cresterii productivitatii cu 22% si a majorarii cu aproximativ o mie a numarului de angajati. Mai mult, prin parteneriat cu firma-mama, DSME, santierul din Mangalia achizitioneaza cele mai importante echipamente de la furnizori comuni, la preturi reduse, dar la acelasi grad de calitate. In plus, daca in trecut la DMHI se construiau numai nave tip CASCO, de capacitate mica, din 2006 se realizeaza nave complete, predate la cheie. "Tehnologia de proiectare este un mare atu al nostru. Incepand de anul trecut avem, pe santier, specialisti in proiectare din Coreea de Sud, care lucreaza alaturi colegii romani si le impartasesc experienta lor", spune Jae Bong Lee. Presedintele DMHI recunoaste ca santierul este la inceput de drum, dar subliniaza ca din 2006 s-au livrat sase nave complete, a caror calitate este similara cu a navelor coreene, adica este superioara celor europene. Datorita acestui fapt, clientii Daewoo Mangalia Heavy Industries sunt unii dintre cei mai cunoscuti armatori din lume.
Gigantii Marii Negre
"Investitiile realizate de catre Daewoo Mangalia Heavy Industries si-au
aratat roadele, DMHI devenind, in ultimii ani, cel mai important santier naval din Marea Neagra. Dovada stau cele mai noi contracte care prevad realizarea, pentru armatori germani si greci, a