“In acest moment, la nivelul grupului, Renault dezvolta Logan-ul, iar Nissan lucreaza la realizarea unor masini mai ieftine”, a declarat Carlos Ghosn, presedintele celor doua companii auto. Nici o data nu a fost insa inaintata, proiectul fiind inca in stadiul de examinare.
Totusi, la inceputul lunii aprilie, Ghosn a declarat ca este posibil sa puna la punct, impreuna cu producatorul Mahindra, construirea unei masini si mai ieftine decat Logan-ul.
Ghosn a reamintit ca un constructor auto indian (Tata Motors) a anuntat ca va scoate anul viitor o masina de circa 2.000 de euro, destinata pietelor emergente. “Iau acest lucru ca fiind foarte serios.
Daca cineva este capabil sa fabrice o masina cu un pret care sa porneasca de la 2.000 de euro, iar noi nu stim cum sa o facem, atunci vom avea probleme serioase”, a incheiat presedintele celor doua grupuri.
“In acest moment, la nivelul grupului, Renault dezvolta Logan-ul, iar Nissan lucreaza la realizarea unor masini mai ieftine”, a declarat Carlos Ghosn, presedintele celor doua companii auto. Nici o data nu a fost insa inaintata, proiectul fiind inca in stadiul de examinare.
Totusi, la inceputul lunii aprilie, Ghosn a declarat ca este posibil sa puna la punct, impreuna cu producatorul Mahindra, construirea unei masini si mai ieftine decat Logan-ul.
Ghosn a reamintit ca un constructor auto indian (Tata Motors) a anuntat ca va scoate anul viitor o masina de circa 2.000 de euro, destinata pietelor emergente. “Iau acest lucru ca fiind foarte serios.
Daca cineva este capabil sa fabrice o masina cu un pret care sa porneasca de la 2.000 de euro, iar noi nu stim cum sa o facem, atunci vom avea probleme serioase”, a incheiat presedintele celor doua grupuri.