Grupul WPP, prezent pe piata romeneasca prin agentii de media precum Mindshare si Mediacom si Mediaedge:cia / Partnership, isi mareste portofoliul detinut aici prin intrarea pe piata a agentiei Mediaedge:cia si aproba mutarea strategica a Young&Rubicam, care se afiliaza cu grupul Maxus, detinut de grup.
Mediaedge:cia (MEC), una dintre cele mai mari companii specializate in comunicare si implementare media, parte a grupului WPP, se lanseaza in Romania prin preluarea Media Insight, agentie care face parte tot din grupul WPP.
„Vorbim despre un rebranding si despre o preluare, in acelasi timp. Din punct de vedere administrativ, raspundeam de Ogilvy, iar acum avem ca reper Mediaedge:cia”, a precizat pentru Wall-Street Bogdan Prajisteanu, managing director al Mediaedge:cia, fost director al Media Insight.
Argumentul forte a intrarii pe piata a Mediaedge:cia este ca noua structura va oferi clientilor internationali acces la oportunitatile de planificare si implementare a activitatilor de media din Europa Centrala si de Est si in acelasi timp le ofera clientilor romani esperienta unei agentii cunoscuta la nivel mondial. Agentia a avut in 2006 o cifra de afaceri de 1.079 milioane dolari, potrivit estimarilor RECMA. „In noua structura, le putem oferi clientilor nostri cunostintele si experienta uneia dintre cele mai mari retele globale de comunicare, ceea ce ii va ajuta sa isi atinga obiectivele comerciale printr-un concept dezvoltat de Mediaedge:cia la nivel international – "Active Engagement”, a mai specificat Bogdan Prajisteanu
Compania nou intrata pe piata romaneasca tinteste primul loc intre agentiile de media deja existente aici, potrivit Annei Lubowska, chief executive officer, pe Europa Centrala si de Est a Mediaedge:cia. „Am convingerea ca Mediaedge:cia poate deveni lider al pietei de media din Romania, imbinand intr-un mod unic conceptul 'Act