Vanzarile Kent, unul dintre cele mai cunoscute branduri ale British American Tabacco (BAT), s-au majorat cel mai mult in primul trimestru al anului, cu peste 10%, Romania impreuna cu Rusia, Chile, Ucraina, Japonia si Elvetia contribuind in cea mai mare masura la acest avans. Kent a fost cel mai vandut produs al BAT in Romania, alaturi de Dunhill si Vogue, potrivit informatiilor grupului BAT. Per ansamblu, in primul trimestru al acestui an, pe piata din Romania s-a inregistrat o crestere a profitului BAT, determinata atat de cresterea volumului vandut, cat si de cresterea pretului la tigari. Romania a fost, alaturi de Spania si Italia, printre putinele tari din Europa in care s-au inregistrat cresteri considerabile ale volumelor vandute, in timp ce in Rusia, Germania, Elvetia si Ucraina s-a inregistrat o scadere. Astfel, profitul in Europa a crescut cu 8%, ajungand la 182 de milioane de lire sterline. La nivel global profitul companiei a fost in primele trei luni de 684 de milioane de lire, cu 11% in plus fata de perioada similara a anului trecut. Cresterea profitului a venit pe fondul scaderii veniturilor cu 3%, pana la 2,2 miliarde de lire. Volumul vanzarilor BAT a scazut tot cu 3%, la 156 miliarde de tigarete. Vanzarile Kent, unul dintre cele mai cunoscute branduri ale British American Tabacco (BAT), s-au majorat cel mai mult in primul trimestru al anului, cu peste 10%, Romania impreuna cu Rusia, Chile, Ucraina, Japonia si Elvetia contribuind in cea mai mare masura la acest avans. Kent a fost cel mai vandut produs al BAT in Romania, alaturi de Dunhill si Vogue, potrivit informatiilor grupului BAT. Per ansamblu, in primul trimestru al acestui an, pe piata din Romania s-a inregistrat o crestere a profitului BAT, determinata atat de cresterea volumului vandut, cat si de cresterea pretului la tigari. Romania a fost, alaturi de Spania si Italia, printre putinele