GECAD ePayment a lansat sistemul proprietar myAvangate, dedicat industriei dezvoltatoare de software, care se constituie intr-o solutie integrata de management automatizat al canalului de vanzari, anunta compania. myAvangate este disponibil acum la nivel international si urmeaza sa fie localizat lingvistic pentru mai multe tari, prioritara fiind Romania.
Pentru un producator de software, avantajele folosirii myAvangate se traduc prin posibilitatea gestionarii online a intregului proces de vanzari, incepand cu urmarirea dinamicii resellerilor si managementul licentelor, mergand pana la controlul comenzilor, facturilor, discounturilor si platilor.
Potrivit reprezentantilor GECAD, majoritatea producatorilor de software se concentreaza in principal pe etapa de constructie si de licentiere, iar procesul de vanzari este fie secundar, fie gestionat ineficient. "Forta de vanzari din companiile de software ar trebui sa isi canalizeze eforturile catre identificarea oportunitatilor si dezvoltarii ulterioare, nu numai pe mentinerea afacerii deja existente - livrarea produselor, a codurilor de acces, supervizarea comenzilor si a platilor, sau completarea unor rapoarte imense", spune Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment. "Succesul sau esecul unei afaceri sunt direct determinate de o buna sau, dimpotriva, de o nereusita strategie de management al vanzarilor", adauga Carmen Sebe.
"Outsourcing-ul descurajeaza antreprenoriatul din industria de software"
In Romania exista aproximativ 1.000 de companii dezvoltatoare de software, majoritatea acestora insa functioneaza ca parteneri outsource pentru nume mari de afara. "Se ignora astfel potentialul de afaceri pe care il prezinta dezvoltarea si distributia aplicatiilor proprietare. Politica de outsourcing este profitabila pe termen scurt, dar impactul pe termen lung se traduce prin stagnarea companiilor car