Compania Wella a oferit ieri stylistilor mureseni ocazia de a participa la un curs de instruire pentru realizarea coafurilor. Întâlnirea a avut loc în Clubul Alb al Complexului Hotelier Jo din Târgu-Mures, în prezenta a peste 150 de stylisti din judetul Mures care au putut observa cele patru noi tendinte ale anului 2007. Pentru a fi în pas cu moda în acest an ne întoarcem la naturalete si simplitate.
Rep: Cine a organizat acest training si cu ce ocazie are loc aici la Târgu-Mures?
Dana Dinca, director Departamentul Servisarea Coafurilor Compania Wella România: Evenimentul este organizat de firma Wella în fiecare an, nu doar la Târgu-Mures, ci în toate orasele mari ale tarii. Scopul nostru este instruirea coafurilor dintr-o anumita zona. Hair stylistii care au fost prezenti aici au dorit sa învete, sa fie la curent cu noile trend-uri, cu tehnici care sa le fie utile în salon, care sa satisfaca clientele si sa le aduca succese. Cursul a fost sustinut de stylisti din echipa Wella, echipa formata din 13 stylisti pe care îi pregatim la nivel international, de doua ori în fiecare an si cu care lucram destul de mult. Ne bazam foarte mult pe impactul vizual, pe partea practica care, de multe ori, este cel mai de efect mod de a prezenta ceva.
Rep: Care este trend-ul 2007 în coafura prezentat de firma Wella?
D.D: Este vorba de patru trend-uri, în functie de personalitatea pe care stylistul trebuie sa o depisteze la fiecare clienta. În patru linii mari pot spune ca avem o tendinta care merge pe blondul nordic, unul dintre trend-uri purtând denumirea de Nordic Serenity. Mai avem trend-ul Pop Couture, care este dedicat în special persoanelor foarte active si dinamice. Aceasta tendinta este adresata mai ales tinerilor si asta pentru ca este un trend foarte decupat, cu asimetrii foarte puternice, culori accentuate si constraste mari. Urmatorul ar fi tre