Dupa ce, acum 9 ani, le-a oferit clujenilor garantia primului concept media cu adevarat modern si promisiunea unei agende orientate spre comunitate, monitorul continua seria inovatiilor propunind un concept de informare non-stop, prin intermediul unei versiuni tiparite mai elegante si mai sobre, intr-o dezvoltare grafica moderna, aplicata ultimelor evolutii in domeniu, dublata de o versiune online actualizata 24 de ore din 24.
Privind inapoi cu mindrie
Noul concept al monitorului de cluj a fost inspirat de solutiile propuse, de-a lungul timpului, de diversele formule editoriale ale ziarului.
Conceptul pe care monitorul de cluj il lanseaza astazi pe piata locala de media isi asuma, programatic, traditia care a consacrat acest brand drept unul dintre pionierii presei de calitate din Romania anilor ’90. Ideea de interactivitate, descrisa inca din momentul lansarii retelei, prin sloganul „Ziarul care sta de vorba cu oamenii“, va fi motorul acestui nou format.
Fructificarea celor 9 ani de acumulari si experimente de la Cluj vizeaza, insa, nu doar nivelul conceptual, ci si nivelul grafic.
Tipurile de caractere care dau viata incepind de azi textelor scrise de oamenii monitorului au fost alese in asa fel incit sa duca mai departe un stil deja consacrat prin bun-gust, consistenta si echilibru. Aerul noilor fonturi este unul sic, corectind cu finete, in spiritul ultimelor tendinte din design, alura uzata in 5 ani a fostelor caractere grafice.
Noul concept si-a asumat optimizarea facilitatii de lectura in acord cu maturizarea mediatica a cititorilor. Ziarul va fi mai aerisit, textele vor fi „condimentate“ cu informatii adiacente - citate sau cifre esentiale -, iar pentru titlu va fi folosit de-acum un singur tip de font, cu variatii minimale de marime fata de standard.
Pagina 1 va fi una exclusi