Audientele medii ale postului Romantica, relansat de "Realitatea-Catavencu" se ridica, in prima luna, la 12.000 de persoane in mediul urban.
Relansata de grupul „Realitatea-Catavencu”, Romantica TV, cu Teo Trandafir la carma, a avut audiente modeste in prima luna de emisie.
Astfel, in intervalul 2 aprilie-2 mai, audienta in mediul urban, pe intreaga zi, a fost de 12.000 de telespectatori pe minut (0,1a rating). „Iarta-ma”, cu Raluca Moianu, si „Teoviziunea” (cu Teo Trandafir) au atras cei mai multi telespectatori.
In momentul relansarii, Romantica (post specializat pe atunci in telenovele) pleca de la o audienta zilnica in mediul urban de 3.000 de telespectatori.
La o luna de atunci, ratingul mediu pe intreaga zi se ridica la 12.000 de persoane in mediul urban, ceea ce plaseaza postul pe pozitia 26, dupa MTV si Kiss TV.
Dupa Romantica, urmeaza, cu cifre mai slabe, noua posturi, printre care Favorit TV (11.000 de persoane), Euforia TV, Telesport si UTV. In intervalul de maxima audienta (prime-time, 19.00-23.00), Romantica a fost vazuta in prima luna, in medie, de 25.000 de telespectatori din mediul urban.
Femeile, la telecomanda
Data fiind adresabilitatea, Romantica atrage un public preponderent feminin (72% din telespectatorii postului). Jumatate din public are intre 40 si 60 de ani.
Predomina persoanele cu studii medii, in timp ce procentul pe telespectatori cu studii superioare ajunge la 23% in prime-time. De remarcat ca aproape jumatate din public are venituri mari.
integral in EvZ
Audientele medii ale postului Romantica, relansat de "Realitatea-Catavencu" se ridica, in prima luna, la 12.000 de persoane in mediul urban.
Relansata de grupul „Realitatea-Catavencu”, Romantica TV, cu Teo Trandafir la carma, a avut audiente modeste in prima luna de emisie.