Potrivit reprezentantilor RATP, controalele in microbuzele galbene nu au loc deoarece numarul controlorilor este prea mic. Astfel, pentru a putea efectua un minim control in majoritatea mijloacelor de transport in comun, RATP organizeaza filtre pentru a putea depista calatorii fraudulosi. Supracontroalele din mijloacele de transport in comun au scopul atat de a depista pe eventualii calatori fraudulosi, cat si pe soferii si vatmanii care au obiceiul de a revinde bilete compostate.
Doar in luna aprilie a acestui an controlorii RATP au intocmit 275 de procese verbale de amenda si peste 1.700 de rapoarte. "Nu putem pune controlori pe toate mijloacele de transport in comun. Astfel, noi organizam filtre intre statii pentru a depista calatorii fraudulosi", a declarat Adrian Mihai, purtator de cuvant al RATP Iasi. In prezent, la RATP sunt 75 de controlori care ar trebui sa verifice zilnic peste 200 de mijloace de transport in comun.
Potrivit reprezentantilor RATP, controalele in microbuzele galbene nu au loc deoarece numarul controlorilor este prea mic. Astfel, pentru a putea efectua un minim control in majoritatea mijloacelor de transport in comun, RATP organizeaza filtre pentru a putea depista calatorii fraudulosi. Supracontroalele din mijloacele de transport in comun au scopul atat de a depista pe eventualii calatori fraudulosi, cat si pe soferii si vatmanii care au obiceiul de a revinde bilete compostate.
Doar in luna aprilie a acestui an controlorii RATP au intocmit 275 de procese verbale de amenda si peste 1.700 de rapoarte. "Nu putem pune controlori pe toate mijloacele de transport in comun. Astfel, noi organizam filtre intre statii pentru a depista calatorii fraudulosi", a declarat Adrian Mihai, purtator de cuvant al RATP Iasi. In prezent, la RATP sunt 75 de controlori care ar trebui sa verifice zilnic peste