Producatorul de articole sportive Puma, al doilea ca marime din Europa, a inregistrat o crestere de 3,7% a profitului in primul trimestru, pe fondul cresterii vanzarilor din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, scrie Bloomberg. Profitul net a crescut pana la 96,6 milioane de euro, de la 93,1 milioane de euro cat a fost raportat un an mai devreme. Vanzarile au crescut cu 2%, pana la 655,8 milioane de euro, fata de 642,8 milioane de euro anul trecut. Puma, care face obiectul unei oferte de preluare din partea grupului francez PPR, a lansat noi produse precum cele inspirate de jucatorii de tenis ai anilor '70 pentru a face fata competitiei reprezentate de Adidas si Nike, intr-un an fara evenimente sportive marcante cum ar fi Campionatul Mondial de Fotbal. Compania PPR a cumparat luna trecuta 27% din totalul actiunilor Puma, si s-a declarat interesata de restul pachetului in cadrul unei tranzactii care s-ar ridica la 5,3 miliarde de euro. Puma are contracte de sponsorizare cu sportivi precum Serena Williams sau cu legende ale fotbalului printre care si Pele. Producatorul de articole sportive Puma, al doilea ca marime din Europa, a inregistrat o crestere de 3,7% a profitului in primul trimestru, pe fondul cresterii vanzarilor din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, scrie Bloomberg. Profitul net a crescut pana la 96,6 milioane de euro, de la 93,1 milioane de euro cat a fost raportat un an mai devreme. Vanzarile au crescut cu 2%, pana la 655,8 milioane de euro, fata de 642,8 milioane de euro anul trecut. Puma, care face obiectul unei oferte de preluare din partea grupului francez PPR, a lansat noi produse precum cele inspirate de jucatorii de tenis ai anilor '70 pentru a face fata competitiei reprezentate de Adidas si Nike, intr-un an fara evenimente sportive marcante cum ar fi Campionatul Mondial de Fotbal. Compania PPR a cumparat luna trecuta 27% din totalul acti