Rezultatele parţiale de la tezele cu subiect unic la matematică, susţinute vineri şi date publicităţii ieri, au arătat că elevii s-au pregătit insuficient pentru examen. Mulţi dintre Rezultatele parţiale de la tezele cu subiect unic la matematică, susţinute vineri şi date publicităţii ieri, au arătat că elevii s-au pregătit insuficient pentru examen. Mulţi dintre profesori se plângeau ieri că la şcolile lor au fost prea multe note de 5 şi 6. La unele dintre şcolile din Capitală, procentul de promovabilitate a fost puţin peste 30%. Cele mai mari procentaje de promovare le-au avut colegiile naţionale, precum "Mihai Eminescu", unde procentul a fost de 72%, sau la Colegiul "Gheorghe Lazăr", unde au trecut testul peste 90% din elevi. "La noi au promovat 87% din copii, dar suntem nemulţumiţi pentru că avem multe note mici. S-au luat numai cinci note de 10", a spus Tatiana Popescu, directoarea Liceului "Miguel Cervantes" din Capitală. Elevii s-au lăsat pe tânjală Inspectorul şcolar de la sectorul 5, Viorica Drăgan, explică procentajul de promovabiliate de 54,2% prin faptul că elevii buni s-au lăsat pe tânjală. "După părerea mea, elevii nu au conştientizat suficient rolul acestor teze. În Ferentari, avem cele mai slabe rezultate. La Şcoala 136, de exemplu, din 35 de copii prezenţi, au promovat numai 2", a spus Viorica Drăgan, profesoară de matematică. Profesorii, nemulţumiţi de note În sectorul 4, o mare parte din şcoli a avut procentul de promovare între 27% (Şcoala nr. 120) şi 36,7% (Şcoala nr. 36). Şcolile din sectorul 6 cu cele mai bune rezultate au fost la Şcoala de copii cu deficienţe de auz, unde au promovat 94,4% din elevi. Cu toate acestea, profesorii de la şcoli nu sunt mulţumiţi de note. "Ne aşteptam ca mai multe şcoli să aibă un procent de promovare de 90%. În ansamblu, proporţia este de 64,7", spune Isabela Bejenariu, inspectorul coordonator la sectorul 6.