Agentia de marketing si comunicare Brand Connection se va ocupa de toate activitatile din domeniul media ale Bancii Romanesti incluzand strategy, planning & buying, anunta un comunicat al firmei.
"Pentru Brand Connection, contul Banca Romaneasca reprezinta mai mult decat valoare financiara. Reprezinta prestigiu si o oportunitate excelenta de a demonstra pietei de specialitate ca, desi suntem o agentie tanara, suntem expansivi, entuziasti si perfectionisti. Mai mult decat atat, Banca Romaneasca este un cont de media foarte ofertant, care ne va permite sa ne punem in valoare expertiza si calitatile strategice", declara Ileana Tomescu, managing director Brand Connection. Din spusele oficialului Brand Communication in aceasta reusita a fost determinanta experienta bancara castigata pe parcursul anului 2006, cand firma pe care o conduce a asigurat servicii complete de media pentru un alt jucator bancar important de pe piata romaneasca.
Potrivit comunicatului Prima campanie de comunicare Banca Romaneasca derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canale de comunicare (tv, presa, Internet).
Echipa care a lucrat pentru castigarea pitch-ului Banca Romaneasca si care va lucra in continuare la acest cont este formata din Crina Bibicu - Client Service Director, Ana-Maria Negulescu - Senior Planner, Marius Vlasceanu - Planner si Ruxandra Stan - Buyer.
Agentia de marketing si comunicare Brand Connection se va ocupa de toate activitatile din domeniul media ale Bancii Romanesti incluzand strategy, planning & buying, anunta un comunicat al firmei.
"Pentru Brand Connection, contul Banca Romaneasca reprezinta mai mult decat valoare financiara. Reprezinta prestigiu si o oportunitate excelenta de a demonstra pietei de specialitate ca, desi suntem o agentie tanara, suntem expansivi, entuziasti si perfectionisti. Mai mult decat at