În general, cazinourile reprezintă o destinaţie pentru oamenii bogaţi, atraşi în primul rând nu atât de mirajul unui câştig imediat, cât de un sentiment de aventură, dublat de un anumit gust al riscului. Se spune că, dacă chiar vrei să câştigi la jocuri, trebuie să fii patronul unui cazinou. La fel ca băncile, cazinourile nu pierd niciodată. Dar jucătorii nu se gândesc numai la bani - le place să se distreze, să rişte şi să simtă cum e să fii tratat ca un om b
În general, cazinourile reprezintă o destinaţie pentru oamenii bogaţi, atraşi în primul rând nu atât de mirajul unui câştig imediat, cât de un sentiment de aventură, dublat de un anumit gust al riscului.
Se spune că, dacă chiar vrei să câştigi la jocuri, trebuie să fii patronul unui cazinou. La fel ca băncile, cazinourile nu pierd niciodată. Dar jucătorii nu se gândesc numai la bani - le place să se distreze, să rişte şi să simtă cum e să fii tratat ca un om bogat. De acest lucru şi-au dat seama şi companiile, care, în încercarea de a-şi fideliza sau recompensa angajaţii, recurg la metode din ce în ce mai inovatoare. Astfel, teambuildingul la cazinou, o practică destul de des întâlnită în Vest, a devenit o variantă interesantă şi pentru firmele româneşti. „Am primit semnale că lumea vrea ceva inedit. Cazinoul e o locaţie căutată pentru evenimente şi, la un moment dat, ne-am spus că am putea aduce ceva nou - după cina servită în restaurant, experienţa de cazinou“, explică Andrei Frimescu, marketing and PR manager al Casino Palace.
La cazinou se organizează multe tipuri de evenimente, de obicei cu ocazia diverselor sărbători. De exemplu, la Grand Casino angajatele Tuborg au petrecut de 8 Martie, iar la Casino Palace, compania Bosch a organizat o întâlnire anuală cu colaboratorii din reţea. „Doream să le oferim o experienţă