Rand Sherif, managerul general al companiei Interbrands Marketing& Distribution Interbrands Marketing & Distribution, cea mai mare companie de distributie a bunurilor de larg consum, a inregistrat un profit net de 1,7 mil. euro anul trecut, dupa ce in 2005 raportase o pierdere de aproximativ 2 mil. euro.
Compania a realizat o cifra de afaceri de 766,8 mil. euro in anul 2006, in crestere cu 26% fata de perioada precedenta, si estimeaza trecerea pragului de doua miliarde de dolari pana in 2010.
Rand Sherif, managerul general al companiei Interbrands Marketing& Distribution, declara ca firma are intotdeauna obiective de profitabilitate, cu toate ca in businessul distributiei cel mai important indicator de performanta este valoarea vanzarilor.
Printre planurile companiei pentru acest an se numara cresterea capacitatii de depozitare prin doua platforme logistice in Bucuresti si Timisoara si un sediu nou de birouri. De altfel, Interbrands a inchiriat recent un spatiu de depozitare de 15.000 de metri patrati si aproximativ 1.700 de metri patrati de birouri in cadrul proiectului industrial Cefin Logistic Park, potrivit companiei de consultanta imobiliara DTZ Echinox, intermediar al tranzactiei.
Distribuitorul a inregistrat cresteri anuale ale afacerilor de peste 10% in ultimii cinci ani, pe baza unei dezvoltari organice.
Evolutia companiei pana in prezent s-a datorat parteneriatelor strategice incheiate cu unii dintre cei mai mari producatori de bunuri de larg consum de pe piata, printre care Procter&Gamble, British American Tobacco, Nestle sau Orkla Foods. Pe lista furnizorilor Interbrands a intrat in acest an producatorul de ciocolata Cadbury, dupa ce in 2006 distribuitorul a incheiat parteneriate cu Pambac, Rockstar, Vodafone, Braun si Gallina Blanca.
Interbrands, detinuta de investitori libanezi, a intrat pe piata odata cu