Explozia pieţei imobiliare a determinat un val de investiţii în lanţuri de magazine pentru bricolaj şi amenajări. Până la finele anului vom avea şapte jucători importanţi pe piaţă. E prea mult? Acum opt ani, turcul Mehmet Gülgez, pe vremea aceea director al departamentului de achiziţii al retailerului Macromarket din Istanbul, a întocmit un studiu privind oportunitatea de investiţii pe piaţa de materiale de construcţii din România. L-a trimis celor de la Tekzen, cel
Explozia pieţei imobiliare a determinat un val de investiţii în lanţuri de magazine pentru bricolaj şi amenajări. Până la finele anului vom avea şapte jucători importanţi pe piaţă. E prea mult?
Acum opt ani, turcul Mehmet Gülgez, pe vremea aceea director al departamentului de achiziţii al retailerului Macromarket din Istanbul, a întocmit un studiu privind oportunitatea de investiţii pe piaţa de materiale de construcţii din România. L-a trimis celor de la Tekzen, cel mai mare lanţ de supermarketuri de tip do-it-yourself (articole de bricolaj şi materiale de construcţii pentru casă şi grădină) din Turcia. A încercat să îi convingă să se extindă pe o piaţă cu potenţial. „Jucătorii mari încă nu intraseră pe piaţă şi oportunitatea putea fi valorificată“, îşi aminteşte el. Dar cei de la Tekzen au declinat propunerea.
Mehmet Gülgez a venit însă în România, unde mai fusese coordonator al activităţilor de import de produse alimentare pentru o companie braşoveană. S-a angajat la lanţul de supermarketuri Gima ca director al magazinului din Bucureşti Mall, după care a avansat până în funcţia de director adjunct.
Apoi şi-a deschis propria afacere, fiind distribuitor pentru zona Transilvania al Néstlé şi operează un lanţ de 250 de automate de cafea Nescafé. După opt ani, la finele anului trecut, cei de la Tekze