Fabryo Corporation intentioneaza ca pe termen scurt sa devina lider de piata pe segmentul lacuri, unde detine deja o pozitie-cheie in special pe baza Savana Lac cu Teflon, care a inregistrat, anul trecut, vanzari duble fata de 2005, ne-a spus Marga Alexe, directorul de marketing al companiei. Pe termen lung, continua aceasta, Fabryo vrea sa devina lider de piata pe vopseluri, unde detin in prezent pozitia a treia, pozitie pe care doresc s-o consolideze pana la sfarsitul acestui an. Procesul de rebranding prin care a trecut Guzu Chim in 2006, devenind Fabryo, a fost practic cerut de piata, iar schimbarea s-a dovedit de bun augur pentru companie, noul nume fiind mult mai bine perceput printre clienti. "In momentul in care distribuitorii si partenerii nostri au vazut noul nostru centru de productie au inteles imediat de ce a fost nevoie de un rebranding. Guzu Chim nu mai reprezenta nivelul la care ajunsese compania, practic numele a trebuit sa vina din spate si sa sustina realitatea din piata. Numele a fost foarte bine primit, si de distribuitori, si de consumatori si ne-a sustinut in lansarea gamei premium de produse cu Teflon". Pentru acest an, ca si in 2006, vopselele lavabile vor continua sa detina principala pondere la vanzari.
Estimeaza o crestere de 30% a cifrei de afaceri pentru acest an
Fabryo Corporation va inregistra in acest an o crestere de 30% a cifrei de afaceri, nivel similar cu cel din 2006, a declarat Daniel Guzu, directorul general al Fabryo Corporation. "Pentru 2007 estimam... consolidarea pozitiei pe piata, in conditiile in care 2007 va transa, probabil, mai clar locul fiecarui jucator pe piata", a continuat acesta.
Pana in prezent piata romaneasca s-a dovedit foarte dinamica si cu clasamente care se schimba de la an la an pe fiecare segment in parte, insa odata cu maturizarea pietei competitorii se vor delimita mai