Afacerile fratilor Micula pe litoralul constantean nu fac altceva decat sa alunge clientii si sa dea un nume prost turismului romanesc, precum si celorlalti hotelieri. Ioan si Viorel Micula, patronii societatii European Drinks, au cumparat pe litoralul romanesc 12 hoteluri, toate calificate cu cate doua stele.
Oportunisti si totodata neinteresati sa practice un turism de calitate, ci doar sa faca bani pe perioada sezonului estival, cei doi nu au investit nici macar un leu in unitatile hoteliere care au trecut in proprietatea lor.
Dupa cum era de asteptat, conditiile de cazare au devenit deplorabile, cea mai buna solutie fiind inchiderea acestora pana la reabilitarea situatiei - fapt confirmat, pentru cotidianul nostru, si de autoritatea in domeniu.
In perioada 2002-2003 fratii Ioan si Viorel Micula au achizitionat, in urma unor licitatii - despre a caror legalitate s-a discutat foarte mult la vremea respectiva - 12 hoteluri in statiunile Mamaia (complexul Unirea, Patria si National) si Neptun- Olimp (hotelurile Banat, Romanta, Craiova, Slatina, Caraiman, Prahova, Terra, Balea si Clabucet).
Chiar dupa castigarea licitatiilor, cei doi mari afaceristi au afirmat ca ei oricum nu au de gand sa investeasca in hoteluri, pe care nu le-au considerat nici atunci, si se pare ca nici acum, o afacere profitabila.
Cei doi au preferat ca profiturile pe care le-au obtinut cu ajutorul celor 12 unitati hoteliere sa le reinvesteasca in produsele alcoolice si alimentare, care reprezinta specificul societatii European Drinks, pe care o detin. Pentru a atrage clientii in hotelurile pe care le detin, Ioan si Viorel Micula folosesc preturi un pic mai mici decat cele ale concurentei.
Turistii care vin prin agentiile de turism si care platesc un avans inainte, nu mai pot da inapoi atunci cand ajung la mare si vad conditiile in care v