Foto: EvZ
Teo vine cu o propunere romantica” este sloganul unei reclame la sapun, care ruleaza de cateva zile pe mai multe posturi TV. Campania promotionala rasplateste cumparatorii acestei marci cu 1.000 de inele de aur, ascunse in mai multe sortimente ale sapunului. Prima intrebare care ne vine in minte este „care Teo”? Cea de la Romantica?
Unu-i sapunul, alta-i vedeta
Nu este nicio legatura intre vedeta de televiziune Teo Trandafir si produsul companiei bulgaresti Ficosota Sintez OOD, spun reprezentantii agentiei de publicitate Tempo Advertising, cea care a adaptat reclama pentru piata romaneasca.
Irina Ilie, client service director la Tempo, a explicat faptul ca agentia a primit reclama bulgareasca de la client cu tot cu mesajul in limba romana „o propunere romantica”. Ilie spune ca mesajul reclamei nu produce confuzie pentru ca „Teo nu e marca inregistrata”.
Reprezentantii grupului de presa Catavencu-Realitatea au spus ca vor demara demersurile legale necesare „pentru ca dorim sa disociem spotul la sapun de imaginea lui Teo si de cea a postului Romantica TV”.
Integral in EvZ Foto: EvZ
Teo vine cu o propunere romantica” este sloganul unei reclame la sapun, care ruleaza de cateva zile pe mai multe posturi TV. Campania promotionala rasplateste cumparatorii acestei marci cu 1.000 de inele de aur, ascunse in mai multe sortimente ale sapunului. Prima intrebare care ne vine in minte este „care Teo”? Cea de la Romantica?
Unu-i sapunul, alta-i vedeta
Nu este nicio legatura intre vedeta de televiziune Teo Trandafir si produsul companiei bulgaresti Ficosota Sintez OOD, spun reprezentantii agentiei de publicitate Tempo Advertising, cea care a adaptat reclama pentru piata romaneasca.
Irina Ilie, client service director la Tempo, a explicat faptul ca agentia a primit reclama bulgareasc