Cu cinci zile inainte de data la care se pregateau sa depuna ofertele de participare la licitatie, cele 12 firme care au cumparat caietul de sarcini pentru repararea DN 7 au fost instiintate ca licitatia nu va mai avea loc. Motivul este lipsa banilor pentru lucrari, spune directorul general al CNADNR, Mihai Grecu.
„Am luat aceasta decizie din cauza faptului ca avem asigurate de la buget doar patru milioane de euro, din cele 100 de milioane de euro necesari. Deci patru la suta din suma necesara“, subliniaza acesta.
Licitatia va fi reluata, insa doar pentru citeva portiuni „mai distruse“ si a caror reparatie va costa cel mult 15 milioane de euro, suma pe care CNADNR si-o permite, potrivit prevederilor bugetare.
„Avem situatii in care constructorii au lucrat pentru noi de patru ori mai mult decit banii pe care ii avem si, de aceea, nu putem sa ne mai batem joc de altii punindu-i la treaba fara bani“, adauga Grecu.
Birocratia face ca CNADNR sa nu poata muta banii intre diferitele proiecte, solutie care ar crea un echilibru intre unele proiecte care primesc bani cu virf si indesat, spre exemplu Cernavoda-Constanta, si altele, subfinantate. „Aceasta este posibila doar prin rectificare bugetara sau ordonanta speciala a Guvernului“, adauga directorul CNADNR.
integral in Cotidianul
Cu cinci zile inainte de data la care se pregateau sa depuna ofertele de participare la licitatie, cele 12 firme care au cumparat caietul de sarcini pentru repararea DN 7 au fost instiintate ca licitatia nu va mai avea loc. Motivul este lipsa banilor pentru lucrari, spune directorul general al CNADNR, Mihai Grecu.
„Am luat aceasta decizie din cauza faptului ca avem asigurate de la buget doar patru milioane de euro, din cele 100 de milioane de euro necesari. Deci patru la suta din suma necesara“, subliniaza acesta.
Lici